נתקעת? חייג אנחנו כבר בדרך:
עמוד הבית מיצובישי מיצובישי ספייסטאר עמוד 2
המצבר של הרכב עשה את שלו? הגיע הזמן להחליף אותו! אחת לשנתיים או שלוש שנים יהיה עליכם להזמין שירותי החלפת מצבר למיצובישי ספייסטאר. איך תחליפו את המצבר הישן במצבר חדש? בסך הכל תצטרכו לחייג למומחים של מצברים בזול. נגיע עד אליכם ונספק לכם שירותי החלפת מצבר בהתאמה אישית אליכם.
לכל רכב תהיה את מידת הפופולאריות שלו בהשוואה לדגמים אחרים. ניתן להגיד בפה מלא כי רכבי מיצובישי ספייסטאר נפוצים בישראל. בכל שנה נמכרים כמה מאות רכבי מיצובישי ספייסטאר לצד רכבי מיני אחרים. לא מן הנמנע כי גם לכם יהיה בשלב כזה או אחר רכב מיצובישי ספייסטאר בבית. במצברים בזול תקבלו שירותי החלפת מצבר למיצובישי.
נדמה לכם כי עד היום קיבלתם בעיקר הצעות מחיר מופרזות? החלפת מצבר למיצובישי ספייסטאר לא חייבת לעלות ביוקר. מה אתם צריכים לעשות כדי להחליף את המצבר? בסך הכל לפנות אלינו ולקבל הצעת מחיר שווה. אצלנו תמצאו מצבר למיצובישי ספייסטאר במבצע החל מ-340 ש”ח בלבד.
נמאס לכם להתרוצץ ולשבור את הראש בכל פעם שהמצבר שובק חיים? כמו שאמרנו מדובר על עניין שכיח שעשוי לתפוס אתכם לא מוכנים. החלפת מצבר למיצובישי ספייסטאר יכולה להתבצע אצלכם בבית. אינכם צריכים לגרור את הרכב למוסך, המומחים שלנו יגיעו עד אליכם למתן שירותי החלפת מצבר.
לפני שנרוץ להחליף את המצבר הקיים – נבדוק את מידת התקינות שלו. לעיתים יכולות להיות סיבות נוספות שבגינן הרכב מסרב להניע. אם המצבר תקין, לא נבצע החלפה שאין בה צורך. רק אם המצבר שחוק נחליף אותו במצבר חדש תוך התאמה מלאה לסוג הרכב. בסיום ההתקנה תקבלו אחריות ארוכה שנעה בין 12 עד 36 חודשים.
מכיוון שיש המון סוגי מצברים מוטב כי תעבירו את האחריות למומחים בתחום. אנו יודעים בזכות הידע והניסיון שצברנו לאורך השנים איזה מצבר לשים ברכבכם. מצבר למיצובישי ספייסטאר צריך להיות כזה שמתאים לסוג הרכב. לרכבי מיצובישי ספייסטאר ההמלצה היא להתקין מצברי 55 עד 60 אמפר.
אין סיבה שתרגישו אבודים כאשר נדרש מכם להחליף מצבר למיצובישי ספייסטאר. מה אתם צריכים לעשות כדי לדעת שאתם במקום הנכון? בסך הכל לחייג אלינו. המומחים שלנו ישמחו לעמוד לרשותכם בכל סיטואציה ובכל מצב שנקלעתם אליו. נגיע עד אליכם תוך פחות משעה ונבצע את ההחלפה תוך דקות ספורות – בואו לדבר איתנו: 072-3315877.
בימים אלו, הניידת שלנו זמינה עבורכם לשירותי החלפת מצבר עד הבית באזור גוש דן והסביבה ביישובים הבאים:
כפר סבא, רעננה, רמת השרון, הוד השרון, רמת השרון, ראש העין, ת”א צפון, ת”א מרכז, ת”א דרום, חולון, בת-ים,
ראשון לציון, נס ציונה, באר יעקב, רחובות, יבנה, יישובי גדרות, אשדוד, קרית מלאכי והסביבה, אשקלון, קרית גת, בית שמש, מודיעין, לוד, רמלה, פתח תקווה
להזמנת מצבר עד הבית,
השאירו פרטים, או פנו אלינו דרך:
We firmly believe that the internet should be available and accessible to anyone, and are committed to providing a website that is accessible to the widest possible audience, regardless of circumstance and ability.
To fulfill this, we aim to adhere as strictly as possible to the World Wide Web Consortium’s (W3C) Web Content Accessibility Guidelines 2.1 (WCAG 2.1) at the AA level. These guidelines explain how to make web content accessible to people with a wide array of disabilities. Complying with those guidelines helps us ensure that the website is accessible to all people: blind people, people with motor impairments, visual impairment, cognitive disabilities, and more.
This website utilizes various technologies that are meant to make it as accessible as possible at all times. We utilize an accessibility interface that allows persons with specific disabilities to adjust the website’s UI (user interface) and design it to their personal needs.
Additionally, the website utilizes an AI-based application that runs in the background and optimizes its accessibility level constantly. This application remediates the website’s HTML, adapts Its functionality and behavior for screen-readers used by the blind users, and for keyboard functions used by individuals with motor impairments.
If you’ve found a malfunction or have ideas for improvement, we’ll be happy to hear from you. You can reach out to the website’s operators by using the following email
Our website implements the ARIA attributes (Accessible Rich Internet Applications) technique, alongside various different behavioral changes, to ensure blind users visiting with screen-readers are able to read, comprehend, and enjoy the website’s functions. As soon as a user with a screen-reader enters your site, they immediately receive a prompt to enter the Screen-Reader Profile so they can browse and operate your site effectively. Here’s how our website covers some of the most important screen-reader requirements, alongside console screenshots of code examples:
Screen-reader optimization: we run a background process that learns the website’s components from top to bottom, to ensure ongoing compliance even when updating the website. In this process, we provide screen-readers with meaningful data using the ARIA set of attributes. For example, we provide accurate form labels; descriptions for actionable icons (social media icons, search icons, cart icons, etc.); validation guidance for form inputs; element roles such as buttons, menus, modal dialogues (popups), and others. Additionally, the background process scans all of the website’s images and provides an accurate and meaningful image-object-recognition-based description as an ALT (alternate text) tag for images that are not described. It will also extract texts that are embedded within the image, using an OCR (optical character recognition) technology. To turn on screen-reader adjustments at any time, users need only to press the Alt+1 keyboard combination. Screen-reader users also get automatic announcements to turn the Screen-reader mode on as soon as they enter the website.
These adjustments are compatible with all popular screen readers, including JAWS and NVDA.
Keyboard navigation optimization: The background process also adjusts the website’s HTML, and adds various behaviors using JavaScript code to make the website operable by the keyboard. This includes the ability to navigate the website using the Tab and Shift+Tab keys, operate dropdowns with the arrow keys, close them with Esc, trigger buttons and links using the Enter key, navigate between radio and checkbox elements using the arrow keys, and fill them in with the Spacebar or Enter key.Additionally, keyboard users will find quick-navigation and content-skip menus, available at any time by clicking Alt+1, or as the first elements of the site while navigating with the keyboard. The background process also handles triggered popups by moving the keyboard focus towards them as soon as they appear, and not allow the focus drift outside of it.
Users can also use shortcuts such as “M” (menus), “H” (headings), “F” (forms), “B” (buttons), and “G” (graphics) to jump to specific elements.
We aim to support the widest array of browsers and assistive technologies as possible, so our users can choose the best fitting tools for them, with as few limitations as possible. Therefore, we have worked very hard to be able to support all major systems that comprise over 95% of the user market share including Google Chrome, Mozilla Firefox, Apple Safari, Opera and Microsoft Edge, JAWS and NVDA (screen readers), both for Windows and for MAC users.
Despite our very best efforts to allow anybody to adjust the website to their needs, there may still be pages or sections that are not fully accessible, are in the process of becoming accessible, or are lacking an adequate technological solution to make them accessible. Still, we are continually improving our accessibility, adding, updating and improving its options and features, and developing and adopting new technologies. All this is meant to reach the optimal level of accessibility, following technological advancements. For any assistance, please reach out to